söndag, november 09, 2014

9 november-14

November, härligt utan snö tycker jag så får det gärna fortsätta! Messi, våran lilla vovve, har varit hos min mamma i över en vecka nu. Han trivs väldigt bra. Inga barn som bråkar och skriker där. Han gillar lugn och ro- precis som jag... Vi ska ta hem han snart nån dag och gosa och gå promenader, men sedan efter ett par dar får han nog åka till mamma igen. Lilla plutten.

Urk, senaste tentan gick nog åt pipan som jag skrev i förra inlägget. Men nu ska jag skärpa till mig och försöka lägga in en högre växel och ja jag ser ljuset närma sig. Planerar min examensmiddag i huvudet och ser fram emot att hitta ett jobb att trivas med där jag kan växa och utväcklas och vidareutbilda mig, bilda nya kontakter och bara ha det så bra. Tanken är att jobba mån-tors typ 8-15 eller så, hoppas jag hittar en arbetsgivare som kan erbjuda detta för då kan jag va kvar som vikarie på mitt jobb i vården också.

Funderar på att göra kosmetisk tatuering på ögonbrynen i 3D. Så himla snyggt och ser ju ut på riktigt. Nu för tiden är ju tekniken helt annan än för 5-10 år sedan. Kostar en del men så värt det tycker jag att slippa fixa med sånt varje dag och känna sig fin även när man vaknar =)

Det va allt för den här gången, puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin