söndag, november 16, 2014

Bloggmiddag 2014

På lördag nästa vecka är det äntligen dags för Bloggmiddagen.
Ett tag tänkte ag avboka min plats och ge den till någon annan. Känner att min blogg är ju inte så aktiv och med handen på hjärtat tycker jag, för alla sponsorers skull, att bloggen bör innehålla mer och uppdateras ofta. Men nu har jag fått till ett par inlägg och ja jag ska njuta av middagen med härligt sällskap av andra bloggande tjejer.

Kika in hos Eva, tjejmorsan, för att se alla härliga sponsorer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin