fredag, november 14, 2014

De frågar hur jag orkar

Jag vet att jag har många bollar i luften, jag pluggar heltid, jobbar massor just nu, tränar, försöker hinna hinna städa och hjälpa till hemma. 
Just nu är det en hel del hela tiden.
Ska inte klaga, har satt mig i sitsen sjölv. Men nu i november träffar jag arbetskamrater, boende och klasskamrater mer än jag träffar mina barn. Skola tisdag och torsdag och jobb måndag, onsdag och fredag samt nästan varje helg. Men jag gillar det, det är roligt att ha saker att göra men det vore härligt med mer fritid- men den dagen kommer.

Jag och en klasskompis har börjat planera C-uppsattsen, herregud, snart är vi där. I vår skriver vi och vi har samma inställning till hur det ska gå till så vi tror det kommer flyta på väldigt bra. Först ska denna kurs avslutas sedan metodkursen och efter det Vfu.

Igår va jag för första gången på ett cykelpass på 75 minuter! Har annars bara gått på pass 45 minuter, och jäklar vad roligt det va. Tror 45:an kommer kännas väldigt kort när jag kör det nästa gång. Detta pass kommer jag absolut köra igen! Utan träningen hade jag inte orkat med jobbet och studierna faktiskt. Den här veckan har det bara blivit tre pass än så länge, gymmet, yoga och cykel. Mer hinns inte med då helgjobb väntar och idag är sonen ledig från förskolan. Kanske kan få in en promenad i helgen mellan jobb, kalasande och allt.

Ha en härlig fredag på er!

Messi är fortfarande hos min mamma och det verkar gå väldigt bra, titta så fin han är bredvid "lilla" Nisse:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin