söndag, november 16, 2014

Kalasande, vinkväll och idag jobb

Igår kalasade vi lite för J som fyllt år, han hade gjort en smarrig argentinsk böngryta med råris och gott bröd. Till efterrätt blev det glass, chokladsås, banan och maräng.Vi lyckades göra slut på en dunk vin på sex personer och när alla gått hem kände jag att en promenad med hunden va på plats. Tittade in hos en vän där det visst va lite vin och öl-kväll så blev kvar ett par timmar. Kanske inte så planerat men väldigt trevligt.
Började morgonen idag med en promenad med Messi, blåste isvindar men va uppfriskande. Barnen ska på kalas idag och jag ska börja jobba kl 13, tänkte färga håret innan dess.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin