lördag, november 01, 2014

SKRIVA!!!

De senaste dagarna har jag jobbat mer och tränat mindre... Får tat ag i det när denna tenta är inskickad. Det var inte en rolig tenta ska jag säga. Har skrivit fyra av sex frågor och nu väntar massor av jobb i veckan, men det ska gå. Kvällarna är mina framför datorn om man säger så.
I framtiden vill jag gå en liknande kurs igen, konflikt och ledarskap- sociala relationer. Känns så spännande men läraren känns mindre spännande därför har jag inte alls engagerat mig. Är otroligt skoltrött också och vill bara bli klar med utbildningen och börja jobba på riktigt. Vill inte släppa mitt extrajobb inom vården så hoppas jag hittar ett bra sätt att kombinera dessa två...

Happy halloween-helg på er, jag på vid minneslunden igår och mina tankar gick såklart till moster Stina som alltid finns i mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin