fredag, november 06, 2015

En ny tid...

Funderar på att starta upp bloggen igen.Som legat vilande sedan ett år tillbaka.
Varför denna paus?
Jo jag gick nog in i den berömda väggen samtidigt som jag beslutade att lämna min dåvarande sambo, mitt numera ex och pappan till våra två underbara barn. Det har varit, och är, jobbigt. Känslor går upp och ner, fram och tillbaka.
Att gamla saker kommer upp till ytan va inget jag va beredd på. Att själv gå till psyk och be om hjälp. Samtidigt ta en examen på högskolan, jobba extra, dölja tårar, rasa i vikt till 43 kg från 55, tappa träning, tappa vänner, tappa kärlek, ta hand om det omöjliga, fortsätta kämpa, gå under ekonomiskt, kriga med banker för att hitta en bostad.
Tacksamheten över min andra hands lägenhet är otroligt stor. Vad skulle jag annars göra...?
Vrida på kronorna, försöka leva som vanligt.
Drömma mig bort i musiken.
Tar vara på de vänner jag har kvar, räknar er på en hand.

Ni är som luften jag andas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin