söndag, januari 24, 2016

Packa pucko

Jag skrev på facebook till en bild idag: packa packa. Bror min kommenterar:Packa pucko. Japp packat hela dagen med mamma som hjälp och städat ur skåp och sånt i köket. Inte mycket kvar att få ordning på. Sonens lego ska jag packa i veckan då de är hos sin pappa. Ser så mycket fram emot helgen. På fredag är det dags för sista betalningen till banken och jag får nycklarna till min egen lägenhet. På lördag är det dags för flytt och sedan hoppas jag på annat roligt.

Nä nu ska jag återgå till mina ostbågar.



Bildresultat för ostbågar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin