lördag, mars 19, 2016

Lördag och snor

Sonens feber har avtagit efter fem dygn, fy stackaren alltså. Tackar min mamma som ställt upp med att vabba två dagar. Utan henne hade jag ju gått i ekonomisk kris. Min budget är inte gjord för att vabba med... Nu är snoret kvar och det får han väl leva med ett par veckor känns det som, samt hostan. Jag har fått någon förkylning jag med men hoppas jag slipper febern. Lite nästäppa, huvudvärk och en otrolig trötthet.
Lördag. Skönt men kallt ute. Hade varit skönt om den där riktiga vårvärmen ville komma till oss. Tanken idag är bio med kidzen och köpa en laddare till Inez telefon, hon har även kollat in en klänning på HM som hon är intresserad av.
Ha en fin dag på er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin